KONTROVERSI LAGI!! – “Jangan Hina Rumah Kampung, Rumah Setinggan. Kau Kaya Pun Sebab Orang-Orang Ni Beli Produk Kau” -Netizen Berang Dengan Aliff Syukri Menghina

Berang rumah yang dibina tidak seperti yang diinginkan, Datuk Aliff Syukri naik angin dan memarahi kontraktor terlibat. Namun, apa yang membuat netizen tidak berpuas hati adalah apabila Aliff Syukri didakwa menghina rumah setinggan dan rumah kampung. Menerusi video yang dimuatnaiknya beberapa jam lalu, Aliff Syukri mengatakan rumahnya yang bernilai 10 juta tersebut tidak sepatutnya dibuat seperti rumah setinggan dan kelihatan ‘kampung’.

Di ruangan komen, ramai yang berkecil hati dan berpendapat Aliff Syukri tidak sepatutnya mengeluarkan kata-kata sedemikian.

‘Buat rumah saya macam rumah setinggan, rumah kampung’

Tak ada niat nak marah tapi bila dah sampai limit smua benda terkeluar..

siapa pernah kena mcm saya?? janji waktu nak dptkan projek rumah sy smua indah siap cakap pernah buat istana hotel bagai sbb nak dpt projek…tapi bila sampai laaa ni bermasaalah.. sampai sy dah sampai tahap geram dan hilang hormat sbb kontraktor x faham bahasa walapun dah ckup dokemen smua tpi kerja x semengah .. lesen kontraktor class A lagi..

genap 4tahun proses pecah tanah dan buat rumah saya tapi masih x settel dgn 20 kontraktor yg terlibat utk siapkan 1 rumah sy.. tapi masih x settel jadi dah hilang kesabaran saya…lambatnya progress…saya dh sgt stress nk pindah…dah lama saya tggu…byk saya nk kena pikir… more vedio yg berwarna boleh kenyoutube saya tvterlajaklaris

‘Jangan hina orang kampung Dato’

Sumber:airsoya.com

error: Content is protected !!