[GAMBAR] Jangan Lihat 29 Gambar Ini Sekiranya Anda Berfikiran Kotor!

Pebagai manusia, salah satu sifat evolusi terbesar ada pada kita adalah keupayaan mengenali corak. Tidak percaya?

Lihatlah langit malam dan apa yang anda nampak? Anda akan perasan bahawa tiba-tiba titik-titik rawak di atas langit tidak kelihatan begitu rawak. Anda akan mula melihat corak, anda akan melihat buruj dan lain-lain.

Jadi keupayaan pengenalan corak ini jelas memberi manfaat kepada kita.

Tetapi every action, there’s a reaction, bukan? Oleh itu, keupayaan unik pengenalan pola ini juga membuat seseorang melihat corak yang tidak wujud.

Seperti gambar-gambar ini kesemuanya tidak mempunyai maksud yang lain. Namun minda kotor anda memaksa anda untuk berfikir sebaliknya, jadi kami ingin membawakan anda 33 imej seperti itu.

Jika anda mempunyai minda yang kotor, anda tidak akan mempunyai masalah untuk mengenalpasti ke’innocent’an gambar ini.

Enjoy!

1. Relaks, ia cuma tumit kaki.

2. Tangan lelaki tu disisi anjing tau!

3. Aip, tengok betul-betul.

4. Cendawan Rare

5. Cantiknya lutut dia

6. Ronaldo buat apa tu? Cameraman salah angle

7. Tak, ia bukan seperti yang anda fikirkan

8. Babi-babi ni sedang makan

9. Belon

10. Kemas meja

11. Tengok betul-betul

12. Sejenis Sandwich

13. Lengan yang sasa

14. Silap tempat buat yoga

15. Cameraman salah angle lagi

16. Bila buka buku

17. Kenapa takde jarak….

18. Taktahu nak explain macammana

19. Cantik kan pokok palma ni?

20. Kaktus lembik

21. Sit basikal daaaaa

22. Tombol pintu

23. Salah cameraman

24. Kebetulan dia pecah kat situ

25. Tangan je okay?

26. Pegang tangan

27. Sosej besar

28. Tu lengan dia lah

29. Anjing gebu

Jadi, adakah anda tertipu dengan gambar-gambar ini? Atau adakah anda terlalu pintar untuk berfikiran kotor? Tolong beritahu kami. Dan juga yang mana satu kegemaran anda? Yang mana yang paling menipu kamurang.

Jangan lupa untuk Like & Share. Jom follow Page The Kerinting!

Sumber : Sembangjer.com via thekerinting

error: Content is protected !!