FOTO PERNIKAHAN YANG PALING TIDAK MASUK AKAL!!! Saksikan.

Sebagai jurugambar, anda mengharapkan untuk melihat beberapa perkara yang pelik dari semasa ke semasa. Ia hanya datang dengan wilayah itu. Tetapi majlis perkahwinan itu sepatutnya menjadi hari yang sempurna, koreografi hari impian pasangan.

Beruntung untuk kita, tidak ada yang pasti untuk merancang! Berikut adalah foto pernikahan yang paling tidak masuk akal, tidak sesuai dan benar yang pernah anda lihat, dan mungkin ingin anda tidak pernah melakukannya!

Saya tidak pasti apa yang mereka akan buat di sini. Adakah mereka bertindak kelahiran anak yang akan datang, atau yang akan berlaku perkahwinan itu?

Apabila anda mendapat penyanyi bridesma yang cukup bersama-sama cemburu perkahwinan MEREKA, digabungkan dengan bar terbuka, inilah hasilnya. Encik Rob Dyrdek akan memanggil ini separuh kalajengking. Hati-hati, wanita. Bar terbuka dan perasaan boleh berbahaya.

Tradisi lama yang baik untuk mengeluarkan garter. Tidak ada apa-apa yang salah dengan itu, tetapi saya ingin tahu apa kod berpakaian di perkahwinan ini dengan pengiring pengantin perempuan yang menggoreng baju tee biru di latar belakang. Di mana kelas di dunia? Ia hanya satu masa anda akan berkahwin.

Kanak-kanak melakukan perkara-perkara yang terkutuk. Ini rasa ingin tahu adalah satu untuk membunuh. Beruntung, jurugambar dapat menangkap pukulan yang sempurna ini, sementara pengantin perempuan itu seolah-olah tidak tahu apa yang sedang berlaku. Apa yang anda cari dia cari? Adakah anda fikir dia mendapat pandangan yang baik? Kali masa kanak-kanak, marilah kita pergi ke pengantin lelaki.

Tidak pasti apa yang menakutkan. Pengantin perempuan membunuh suaminya dengan silam, atau pameran gajah humanoid menakutkan yang mereka mengadakan perkahwinan mereka di. Itu pasti bukan sesuatu yang anda jumpai setiap hari. Di mana pasangan ini mendapati tempat itu?

Nah, kemudian … tidak setiap hari anda mencari foto perkahwinan di mana pengantin perempuan merebut harta rampasan suami. Biasanya ia sebaliknya, atau mungkin … sama sekali tidak. Kebenaran diberitahu, foto ini lebih masuk akal jika anda membayangkan pengantin perempuan itu sebenarnya berfungsi sebagai proctologist. Sekurang-kurangnya kemudian, kita tahu dia berada dalam tangan yang baik!

Sukar untuk percaya jurugambar mendapat satu ini secara tidak sengaja, tetapi masa yang baik sama ada cara. Apakah kemungkinan gambar yang tepat pada masanya ini di mana kedua pengapit pengantin ini memilih beberapa butir thong dengan tangan kiri mereka? Sama ada, momen perkahwinan klasik yang janggal. Kudos kepada jurugambar ini.

Apabila keluarga anda kehilangan kunci kepada tali pinggang kesucian anda … anda mendapat peluang epik seperti ini. Perkara yang lucu adalah, saya yakin rakan-rakan pengiring akan memberikannya panggilan keesokan harinya untuk memastikan dia masih sendiri. Saya rasa dia akan menjadi lelaki yang berubah. 😉

 

sumber:http://www.manggahijau.net/foto-pernikahan-yang-paling-tidak-masuk-akal-saksikan/

&nbsp

error: Content is protected !!