Emma Maembong Kantoi Berpeluk Dengan Maknyah..

Emma Maembong Kantoi  Berpeluk Dengan Maknyah..

Memang Patut pun Pelakon emma meambong Kena Kecam dengan Para Peminatnya.dah  tahu benda tu salah, gatal dok buat.. Haa.. Emma ni kena kecam sebab tindakan dia dok peluk dengan seorang ‘mak nyah’.Yup! Kalau tengok gambar ni mesti ramai yang tak tahu orang yang Emma peluk tu seorang mak nyah.. Kenyataannya mak nyah tu secara zahirnya adalah seorang lelaki.

Apa korang rasa kalau tengok Emma yang manis bertudung dok peluk lelaki macam tu.. Mesti lah tak manis kan.

So ramai peminat dia bagi kritikan pedas pada Emma.. Miss A selidik balik Instagram milik Emma, tak jumpa pulak gambar dorang ni.. Mungkin lepas dapat kritikan hebat dari peminat, Emma ambil keputusan padam gambar tu..

Iyalah, kalau dah gambar bikin kontroversi buat apa nak disimpan-simpan lagi.. Dari kontroversi makin parah, baik delete je senang

Apapun, Mak nyah Yang bergambar dengan emma ni memang hot. kalau perempuan,body pun mantop..haha.. Nasihat buat Emma, kalau nak bergambar tu berfikir dulu sebelum bertindak.. Jangan dok main redah je..

 

sumber : Miss A/UtaraNews.com

error: Content is protected !!