“Apa Salah Jadi Orang Kaya ?” Adik Neelofa , Athisha Khan Luah Perasaan Di Tweeter!

Rasanya korang semua memang sudah sedia maklum bahawa selebriti terkenal Neelofa memiliki adik beradik perempuan yang cun-cun semuanya. Yela kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi, betul tak? Atisha Khan Merupakan adik Neelofa yang kini sedang melanjutkan pelajaran di UK. Dia seorang yang agak “humble” dan mempunyai vlog dan mempunyai pengikutnya yang tersendiri.

Jika sebelum ini kita sering dengar perbagai kontroversi daripada Ameera Khan, kali ini kecoh di twitter mengenai Atisha pula.

Atisha dikatakan telah meluahkan perasaan berkenaan  dan bengangnya apabila sering dikatakan untungnya jadi anak orang kaya!

Beliau telah melontarkan pendapatnya melaui tweeternya. Agak bernas juga apa yang dikatakan beliau

 

Melalui tweetnya dia meluahkan perasaan kecewa kerana sering dipertikaikan untunglah menjadi  anak orang kaya.Dia mengatakan salah ke jadi anak orang kaya kerana itu bukan permintaannya sebaliknya adalah rezeki.

Saat manusia diciptakan, manusia tidak diberi pilihan untuk memilih siapa yang akan menjadi orang tua mereka saat mereka dilahirkan ke dunia. Mereka juga tidak bisa memilih bagaimana latar belakang keluarganya, apa pekerjaan orang tuanya, serta bagaimana status sosial keluarganya.

Banyak orang yang beranggapan bahwa kekayaan merupakan sumber dari kebahagiaan. Sehingga saat mereka terlahir di tengah keluarga miskin, mereka akan menyesali kehidupannya. Di benak mereka akan timbul berbagai pertanyaan, Mengapa saya terlahir di keluarga miskin? Mengapa saya harus merasakan hidup susah karena orang tua saya miskin? Seandainya saya jadi anak orang kaya, mungkin hidup saya akan bahagia.

Jadi kita bersyukurlah dengan apa yang kita ada.Kadang kala kita orang biasa ni ada yang apa orang kaya tiada.Betul Tak?

 

Sumber:kisahdunia

 

error: Content is protected !!