Aliff Syukri Pusing Taman Perumahan Sambil Mengamuk? Kenapa Tidak Puas Hati? Sabar Tidak Dapat Ditahan, Ini Komen Aliff Syukri

Kesian tengok Aliff Syukri, dari isu video klip, filem badang dan dituduh menggunakan pelaris.. Anda baca anda nilaikan sendiri – Admin

Hari ini Dato Aliff Syukri meluahkan perasaan diatas cemuhan yg diterimanya dari filem badang lakonan nya.

Kami disinipun turut bersimpati melihat video luahan dato ini.

Pada yg tak tengok lagi filem badang tu jom marilah kita tengok dan support.

Lepas tonton baru kita boleh nak komen and beri pendapat mcm mana filem dato ni.

KOMEN ALIFF SYUKRI DI INSTAGRAM

Sedih lihat dato tak tenang tido, pagi2 dah berjalan2 pusing taman mencari ketenangan meluahkan perasaan.

Bersabarlah Dato, Setiap Dugaan yg Allah swt turunkan, adalah mampu ditanggung oleh seseorg itu.

Jika tidak Allah swt tidak akan turun kan kepadanya.

VIDEO RINTIHAN DATUK ALIFF SYUKRI

 

Susunan : Viralmania via Geng Sembang

 

error: Content is protected !!