Akhirnya Buka Mulut! Ini Kenyataan Farid Kamil Tentang Hubungan Dengan Diana Danielle

Akhirnya Buka Mulut! Ini Kenyataan Farid Kamil Tentang Hubungan Dengan Diana Danielle

Semalam, sekali lagi pelakon dan pengarah Datuk Farid Kamil menjadi tumpuan orang ramai.

Ini kerana gambar yang dimuatnaik oleh Farid menunjukkan dia telah membuat lporan polis.

Kemudian, pihak Polis mengatakan, farid Kamil hanya membuat laporan polis selepas dibebaskan dari tahanan reman kerana hal berkaitan dengan rumah tangga.

Kemudian ada yang mula membuat spekulasi dan ramai yang tertanya-tanya apa sebenarnya yangberlaku kepada Farid Kamil dan juga isterinya Diana Danielle.

Hari ini, Farid Kamil memberitahu hubungannya dengan isteri iaitu Datin Diana Danielle tidak mempunyai sebarang masalah.

Farid  berkata dia bersyukur mempunyai isteri dan anak-anak, Muhammad, 5, dan Aurora, 3, disampingnya.

Ini kenyataan dari Farid Kamil:

Hubungan saya dan isteri baik-baik sahaja dan tiada sebarang masalah antara kami.

Saya bersyukur ada isteri dan dua orang anak yang sentiasa ada bersama saya,”

Farid Kamil ditemui sejurus selesai ikat jamin atas pertuduhan penyalahgunaan barang terlarang jenis THC di Kompleks Mahkamah Petaling Jaya hari ini.

Pelakon ini ditemani adiknya iaitu Fadzil Zahari dan juga peguamnya.

Menurut Farid Kamil, dia juga sudah bertemu dua orang anaknya dan mengucapkan terima kasih kepada semua rakyat Malaysia yang memberi sokongan kepadanya.

Ini komen Farid Kamil:

“Saya sudah bertemu dengan anak-anak dan saya ingin mengucapkan terima kasih kepada semua rakyat Malaysia yang tidak henti menyokong saya,”

Dalam pada itu, Farid Kamil tidak dapat memberi penjelasan lebih lanjut mengenai laporan polis yang dimuat naik di laman Instagramnya pada Rabu.

Ini keterangan Farid:

“Maaf, buat masa ini saya tidak boleh memberi sebarang penjelasan lanjut mengenai perkara tersebut kerana masih dalam siasatan,”

Menerusi laporan mStar Online pada Khamis, Farid mengaku tidak bersalah atas pertuduhan iaitu memasukkan THC ke dalam badan, pada 11 Januari lalu dan dibebaskan dengan jaminan RM3,000.

Mahkamah menetapkan tarikh yang sama dengan sebutan empat tuduhan jenayah yang dihadapinya iaitu 5 Mac depan sebagai sebutan semula kes ini.

Terdahulu, Farid juga didakwa dengan empat pertuduhan termasuk menampar seorang anggota polis trafik di Balai Polis Kota Damansara pada 11 Januari lalu dan dibebaskan dengan ikat jamin pada 16 Januari lalu.

Sumber: mStar

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!! MH

Sumber: Sumber

https://beritamemey.blogspot.my/2018/01/akhirnya-buka-mulut-ini-kenyataan-farid.html

error: Content is protected !!