Adegan Paling Cute Suami Isteri,Inilah Reaksi Comel Fazura Bila Dah Terkantoi Dengan Suami Sendiri

Adegan Paling Cute Suami Isteri,Inilah Reaksi Comel Fazura Bila Dah Terkantoi Dengan Suami Sendiri

Pelakon dan artis terkenal Fazura dan Fattah menjadi antara pasangan selebriti yang semakin di minati ramai apatah lagi peminat mereka memanggil mereka dengan panggilan FattZura.

Sejak bernikah dan menjadi suami isteri, peminat dapat melihat aktiviti harian mereka masing-masing melalui perkongsian di laman Instagram.Fattah dan Fazura masing-masing turut merakam gambar dan foto spontan masing-masing yang sebelum ini tidak di ketahui oleh para peminat memandangkan ianya adalah aktiviti peribadi artis kesayangan mereka.

Seperti dalam rakaman video ini, kelihatan Fazura dan Fattah sedang membeli belah di sebuah mall terkenal. Di situ, kedua-duanya sedang mencari kasut namun yang banyak mencuba kasut itu adalah Fazura. Fattah pula di lihat hanya duduk bersahaja sambil menunggu isterinya mencuba kasut satu per satu.

Sudah lama menunggu sampailah Fazura pun habis mencuba kasut idamannya. Fattah pun bertanya kepada isteri apa yang awak sedang tunggu. Fazura hanya menjawab dia menunggu kasutnya untuk siap di packing.

Namun Fazura terkantoi kerana kasut yang di beli olehnya pada hari itu sangatlah banyak sehingga membuatkan Fattah terkejut.Muka kantoi Fazura sangat comel ketika ini. Fattah tidak banyak komplen walaupun dia menggelar isterinya sebagai ratu kasut.

Paling penting Fazura beruntung sebab dapat suami yang memahami seperti Fattah.Kan?

“seronok fattah dpt bini yg suka belanja mewah tp bayar pakai duit dia sendiri…bahagia jadi suami mcm fattah hehe”

“Semuga kebahagiaan yg dianugerah Tuhan kpd Fattah dan Fazura berkekalan hingga ke Jannah. Suka tengok orang hepi2. Yang bengkak hati tu, tak yah lah nak klik video camni.”

Kredit : Kisah Dunia via ceriteradunia.org

 

error: Content is protected !!